Selasa, 24 Mei 2011

shopaholic

asalammualaikum and salam sejahtera untk u all.........



penat2 aku bgn pagi tetibe ade news x de clas....
aku tau lending atas ktil lg best...!(tito je larh keje ko nana)....hahahaha.....

blik umah atg semule college in 2 0"clock...
kne wat assingment.....aku ase sangat2 malas....(nana jgn malas2 ok kan today already u in year 3 become senior ok..)......huhuhu.......

sementera menunngu time utk aku blik.....
sempat gak larh kn aku tulis entri nie wlau pun simple.......

sedang aku membace entri jejari runcing.blogspot.com....elia ade mempromosi kn blog some body(nak tau blog sape....????) this blog aku berkenan sangat2 gan fesyen baru nie...
sweet glerz kan fesyen by hana tajima nie
nie wane pink



nie warne putih itam.....
dot dot warne itam


sorry ye..
saye pnjm pic nie.....
sangat2 nakal...
hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan